igår och idag!

Hej! igår så vaknade jag fixade jag mig sen vid vet tre åkte jag och möte Evelina, Matilda, Paulina, Malena, Myy, Marion, Carl, Shane, Emma i centrum och sen tåg vi tåget in till the voice det var en underbar kväll med er har inte haft så roligt på länge ni gjorde min kväll! ♥ och sen vid halv elva åkte vi hem :) 

Idag så vaknade jag vid tio och då gjorde jag mig iordning för att jag och mamma skulle åka till täby och köpa nya tygskor och sen så fick jag med mig ett par till skor med klack bilder kommer! och sen åkte sen åkte jag hem och då hände det en sak kanske berättar mer om det sen! och nu ska jag vara duktig att städa mitt rum för det ser ut som ett helvete ni ska få se före och efter bilder! men vi hörs lite senare! puss så länge ♥

HM 199 :-                                                                  Intersport 500 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0