det är din kärlek jag vill ha!

Det är med dig jag vill gå igenom allt med, du är den som förstår mig bäst! vi hann inte prata länge innan jag förstog att jag kunde lita på dig och jag känner mig trygg med dig vid min sida men nu när jag vet att du inte är där längre på samma sätt så gör det ont när jag tänker på det. Du är den jag vill dela allt med jag fasnade för dig för jag vet att jag kan vara mig själv med dig och att jag kan lita på dig och för att du och jag är så lika! jag önska att vi kunde få tillbaka det vi nyss hade den tiden med dig var underbar! ville inte att allt skulle ta slut så snabbt.. det är bara du som har lyckats med att göra mig så lycklig på så kort tid! vill bara att du ska veta att du kommer alltid betyda väldigt mycket för mig! vill bara börja om på nytt och låssas som att inte det här har hänt för jag vill så gärna att allt ska funka jag skulle kunna göra vad som helst för att få tillbaka dig på de sättet! men nu får jag tyvärr ta att det inte kommer att bli så men man får alltid hoppas! jag är glad att jag fick lära känna dig och att vi kan fortsätta att vara kompisar! Den här texten skriver jag till dig med handen på hjärtat! ♥


Varje gång jag hör den här låten tänker jag på dig för
första gången jag träffade dig så lyssnade vi på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0