måndaaaaaag !

Hej på er ! Det var ett tag sen men jag har faktiskt inte har tid lust eller ork för att blogga för det har vart så mycket i skolan , men jag ska försöka bättra mig jag lovar ! men  när jag inte har bloggat har det inte hänt så mycket och i helgen var jag med Emelia och Emelie och sen hade jag gäster :) Idag så började jag som vanligt och vi fick slutade 13.20 för vi hade ingen no fett skönt så jag stack ner till brega och gymade med Emelia och Emelie i typ en timme eller nått. DUKTIGA VI ÄR ! Imorgon är det skola men jag ska bara gå till lunch för jag ska till karolinska och fixa födelsemärket ! Det gör så jävla ont ! om man ska bli fin får man lida pin :) haha men nu ska jag kolla på paradise hotel, men jag bloggar senare ! :) puss på er ♥


hit ska jag imorgon ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0