IMORGON ÄR DET FREDAG ! :D

Hej :) Orkade inte blogga igår kväll för jag var så jävla trött, men idag var jag i skolan det var väl en helt vanlig dag eller jag hade soprov vetefan hur det gick menmen :P Men efter skolan åkte jag Emelia och Emelie till täby jag köpte ett par vantar (bild kommer senare) sen så hittade jag inte så mycket mer, men jag skulle ha träffat Henke när jag var där men han hann inte men får ta och träffa honom nån annan dag :) kom hem typ vid halv sex och då åt jag sen pluggade jag lite matte fattar ingenting och jag har prov på tisdag undra hur detta ska gå :P men i morgon ska jag sova med Emelia och Emelie :) sen på lördag ska jag kanske på middag hos mormor och morfar och fira min gammelmormor trevligt trevligt ! men nu ska jag hoppa in i duschen snart och sen ska jag packa och ta det lungt men jag ska försöka blogga senare annars bloggar jag kanske imorgon eller på lördag när jag kommer hem ! puss på er


älskar er ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0