-

Hej på er ! :) Idag har dagen vart slapp och vi hade bara tre lektioner svenska , matte/no och engelska fett skönt och på svenskan kollade vi på film och den hette sebbe ingen jag rekomenderar dom sa inte så mycket och den var jätte dålig och konstig , och vår lärare hade tagit med sig fika och vi hade lunch efter och då var jag inte hungrig mådde mest illa. Vi fick sluta tidigare idag för vi hade inget språkval fast jag väntade på Julia för vi skulle ner till berga och träffs henne pojkvän för dom skulle snacka sen åkte jag hem med mamma och pluggade och nu sitter jag här och inte gör så mycket ska väl hitta på nått annat att göra elle nått ;) bloggar mer sen ! puuss på foten ♥


Filmen vi såg idag inte bra !


Kommentarer
Postat av: getfjärten

DEN DÄR FILMEN OCH FÖRIHELVETE JÄTTE BRA!<33

2010-11-21 @ 23:18:22
URL: http://emmagetfjart.blogg.se/
Postat av: getfjärten

är* hehe <3

2010-11-21 @ 23:18:33
URL: http://emmagetfjart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0